FROZEN



Titel: Frozen
Betyg: 1
Längd: För lång
Kategori: Skräck?

Kommentar:
Föreställ dig att du, din bästa vän och hans flickvän ska åka skidor sent en kväll i åre. Tänk dig sen att du tvingar din flickvän att visa pattarna för liftvakten för att ni ska få åka grats lift. När det är klart glider ni sakta upp mot toppen bara för att plötsligt stanna halvvägs uppe och bli sittandes (pissnödig) i en vecka i 70 minusgrader med ylande vargar som enda musik.  Där har ni filmen i grova drag.
Jag kan tänka mig att få mina ögonglober doppad i flytande kväve hellre än att tvingas se den igen.

Dagens skitfilm.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hahaha! Bra då vet jag. Jag behöver alltså INTE se den. :D

2010-09-15 @ 08:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0