5 snabba


Titel: The Blind Side
Betyg: 3
Kommentar: En verklighetsbaserad rulle minsann... Ja, fast i verkligheten är det ju inte på Sandra Bullock´s soffa som jätten sover. Lagomt tempo... händer inte så mycket men man vill ändå se vidare. ok.



Titel: Iron Man 2
Betyg: 3
Kommentar: Ettan var bättre. Den kändes inte så fånig... det gör den här. Snygga effekter, Robert Downey Jr och en dos humor räddar denna film från en 2:a.



Titel: Cop Out
Betyg: 3
Kommentar: Bruce Willis har någonstans blivit en modell för hur en Amerikansk polis skall vara. Bister, Cool och skjutglad. Han passar alltså som kräftan i kastrullen i den här filmen. En gissning är att Tracy Morgan fick improvisera hela sin karaktär från början till slut och ja... det funkar väl... typ.



Titel: Prince of Persia
Betyg: 3
Kommentar: Den här filmen blev så sågad att jag räknade ut den på förhand. När jag väl såg den tyckte jag att den var helt ok. Stuntmannen lär ha svettats i den här filmen...



Titel: How to train your dragon
Betyg: 3
Kommentar: Vet inte riktigt vad jag ska säga om den här filmen. Det finns några sköna karaktärer bland vikingarna där... inte dålig men samtidigt inte så bra som varken shrek eller madagaskar. Farligt nära en 2:a men vafaan... jag gav just filmen "the-41-year-old virgin who knocked up sarah...." betyget 1 och det är fan givmilt.

Kommentarer
Postat av: Z

Oj, det var längesen!

Men fortsätt såhär så man vet vilka filmer man ska se och inte ;)

2010-08-13 @ 15:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0