5 snabba bra filmer

Titel: Kick Ass
Betyg: 4
Kommentar: Ha ha ha. Efter bara 5 minuter i biomörkret var ribban lagd och jag älskar den. Ruskigt nära högsta betyg.



Titel: Avatar
Betyg: 5
Kommentar: Jag gissar att du har sett detta mästerverk redan. Om du inte gjort det... skämmes. Det är så snyggt och även om storyn känns igen så gick jag därifrån med ett leende eftersom jag visste att jag nyss bevittnat något stort.



Titel: Robin Hood
Betyg: 4
Kommentar: Här får man veta hur robin longstride blev robin of the hood. Mycket bra där Russell. Helt klart den bästa av Robin Hood filmerna. (än så länge)



Titel: Inception
Betyg: 4
Kommentar: Riktigt cool story och effekterna är ju bara för duktiga. Trots filmens stolta 150 minuter sitter man på helspänn rakt igenom. Det kan bli lite struligt att hålla reda på hur allt funkar men gör man det är det en toppfilm.



Titel: The hangover
Betyg: 4
Kommentar: Vilken skön rulle. Den där Zach Galifianakis är ju en ny favorit. Hejdlös humor. Spring iväg på affärn o hyr om du gillar att skratta!

Kommentarer
Postat av: Z

Åh, jag vill se Inception!

2010-08-13 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0