ZOMBIELAND




Titel: Zombieland

Betyg: 4

Kategori: Komedi/Zombie

Längd: 88 min

Medverkande: Woody Harrelson, Jesse Eisenberg, Emma Stone mfl.

Regi: Ruben Fleischer

 

Handling:

Zombies har tagit över America men en handfull människor har klarat sig.  Ryktet säger att det finns ett ställe i Östra (och västra) America som är helt zombiefritt.

När 4 människors vägar korsar varandra är det dit man vill åka.

 

Woody briljerar som vanligt och jag gillar även Eisenberg, som är en exakt kopia av Michael Cera (Year one mfl), och hans mesiga, oskyldiga stil.

 

Man säger att ett gott skratt förlänger livet... mitt liv blev just 88 min längre!

 

Nästan motsatsen till skitfilm!


Kommentarer
Postat av: Katja

Det tittas flitigt på film nu. Sweet!

Detta låter som en film som vi måste se. :)

2009-10-25 @ 23:55:56
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0