DRAG ME TO HELL




Titel: Drag me to Hell

Betyg: 1

Kategori: Skräck? Komedi?

Längd: 99 min

Medverkande: Alison Lohan, Lorna Raver, The Goat mfl.

Regi: Sam Raimi

Handling:

Ha ha ha... vilket skit. Ska man skratta eller gråta?

 

En mer död än levande zigenarkärring stövlar in på banken och vill låna pengar.  Den unga banktjänstefröken nekar henne lånet för att imponera på sin chef.

Zigenarhäxan blir galen och kastar trollformlar vilt omkring sig.  Den söta lilla bankflickan blir träffad och resten av filmen blir ett helvete för henne.

 

Det börjar bra och det känns som på riktigt... en hygglig skräckis liksom. Men efter ett tag händer en del saker som får mig att tveka och när en get kommer fram och säger "Fuck you bitch" eller nåt liknande tappar jag hakan.   Ska det vara en komedi, skräckis eller skräck/komedi?  Är det en skräckis har dom misslyckats. Är det en komedi vill jag veta hur dom tänkte.  Så här en månad efter jag såg filmen vet jag fortfarande inte... det enda jag vet med säkerhet är att det är skit.

 

Detta är definitivt en skitfilm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0