THE HILLS RUN RED





Titel: The Hills Run Red

Betyg: 2

Kategori: Skräck

Längd: 81 min

Medverkande: William Sadler, Sophie Monk mfl

Regi: Dave Parker

 

Handling:

En kille är besatt av en skräckfilm som spelats in för länge sedan men som aldrig riktigt släpptes på bio.

Han samlar ihop sitt gäng bestående av sin otrogna flickvän och sin lika otrogna polare och beger sig iväg till staden/skogen där filmen spelades in... snacka om förvåning när han märker att filmen fortfarande håller på att spelas in!

 

Jag vill ge den här filmen en etta eftersom den slätar babian, men när jag tänker på filmens mördare (babyface eller dollface eller vad fan det nu var) känner jag att han förtjänar en stjärna i kanten för extremt dåligt uppförande.  Dessutom är William Sadler med som jag har för mig spelade en bra roll i en av mina top 50 rullar... Demon Knight.

 

Jag bara undrar när det ska komma en skrämselfilm som verkligen skräms.

 

Riktigt nära en skitfilm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0