PARANORMAL ACTIVITY




Titel: Paranomal Activity

Betyg: 3

Kategori: Skräck

Längd: 86min

Medverkande: Katie Featherston, Micah Sloat mfl

Regi: Oren Peli

 

Handling:

En Tjej och hennes kille bor i ett hus där det spökar.

Detta spöke har förföljt Katie sen hon var 8 år och vart hon än har flyttat så har lilla laban följt efter.

I början är det mest konstiga ljud och viskningar som skrämmer dom men ju längre filmen går desto värre blir det.

Pojkvännen Micah springer omkring med en filmkamera och är som alla andra killar... dvs, tror inte så mycket på själva spöket utan vill mer filma sin flickvän naken.

Han börjar dock förstå allvaret i det hela till slut koncentrerar sig mer på att ta reda på vad Laban har på hjärtat.

 

Jag tyckte att den var lite trögstartad och ofta kommer jag på mig själv med att sitta o tänka på annat.

Men eftersom man filmat på samma sätt som i "Blairwitch Project" känns den påtaglig och lite som en dokumentär ibland.   Sevärd men jag behövde inte byta kalsonger efteråt.

 

 

Ingen skitfilm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0