GAMER




Titel: Gamer

Betyg: 3

Kategori: Action

Längd: 95 min

Medverkande: Gerard Butler, Michael C Hall, Amber Valletta mfl

Regi: Mark Neveldine, Brian Taylor

 

Handling:

En framtidsfilm där TV-spelare kan ta kontroll över en livs levande människa och göra i stort sett vad som helst med denna.  Första spelet "Citizen" är ett Sims-liknande spel där det kn---as och festas överallt och i det nya spelet "Slayer" gäller det att kriga för att överleva.

Fängelsefolk erbjuds frihet om dom överlever 30 spelomgångar. Den enda som är i närheten av att lyckas är filmens hjälte, Kable.

 

Tycker väl att det är en hygglig film MEN jag stör mig ibland på det röriga sätt man väljer att filma vissa scener.

Jag förstår att det är för att ge mer närvaro till själva spelet i filmen men det blir bara för mycket ibland.

OK film men inget man lär minnas i längden.

 

 

Skitfilm är det inte minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0