THE PUNISHER - WAR ZONE


Titel: The Punisher - War Zone
Betyg: 1
Kategori: Action
Längd: 103 min
Medverkande: Ray Stevenson, Dominic West mfl
Regi: Lexi Alexander

Handling:
Frank Castle aka The Punisher är ju känd för att ta lagen i egna händer. Mördare och våldtäktsmän som gått fri från domstolen kan mycket väl få ett besök av the Punisher och då oftast med dödlig utgång.
I den här filmen krigar han mot Jigsaw, en vanställd kriminell med stort inflytande i den undre världen.

I min ungdom (R.I.P) läste jag en hel del serietidningar och just The Punisher var en av mina absoluta favoriter.
Tragiskt att man inte kunnat få ihop något bättre än dessa Punisherfilmer som finns ute på marknaden idag.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... jo, jag grät till Seven Pounds så jag skrattar åt det här. Löjligt.

Detta är en skitfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0