SAW V


Titel: Saw 5
Betyg: 2
Kategori: Skräck
Speltid: 92 min
Medverkande: Tobin Bell, Scott Patterson, Costas Mandylor mfl
Regi: David Hackl

Handling:
Folk dör på löpande band i smart designade fällor. Precis som i tidigare filmer i serien måste offren välja mellan pest eller kolera, arm eller huvud, ben eller torso... ja, ni fattar.
Jag tycker att dom första 2 filmerna var bra och det kändes nytt och fräscht (kanske fel ordval) men det känns inte som att det gör något att jag har missat 3:an och 4:an. 
Den här 5:e delen är väl en sevärd film och precis som i tidigare filmer sög det till i magen på slutet av filmen då blodfesten oftast når sitt klimax.
Valde mellan betyget 2 eller 3 men det får bli en 2:a då jag ibland tycker att handlingen känns sådär.

Detta är faktiskt ingen skitfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0