GRUDGE 3


Titel: Grudge 3
Betyg: 2
Kategori: skräck
Längd: 90 min
Medverkande: Aiko Horiuchi, Shawnee Smith, Matthew Knight mfl
Regi: Toby Wilkins

Handling:
Spöket har nu flyttat till chicago och dödandet kan fortsätta.
Jag hörde till en av dom få som tyckte att the Grudge var ett pyttelitet strå vassare än the Ring men jag hävdar bestämt att det skulle ha räckt med en film. 2:an var sämre än ettan och 3:an är sämre än 2:an. Tänkte ge denna film en etta i betyg men faktum är att när jag såg denna film (helt själv kl 01.00 på natten) tyckte jag nog att det fanns 2 - 3 scener som var lite kusliga ändå... 

Detta är inte bra men inte fullt ut en skitfilm heller!

Kommentarer
Postat av: Z

Den där måste jag se. Älskade ettan, men tvåan kunde de fan skippat. Måste se den här för att se hur det går (y) Hade ingen aning om att den fanns innan du skrev om den.

Gillar dina recensioner ;D haha.. Fortsätt med dem :D

/Z

2009-02-24 @ 14:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0