BEDTIME STORIES


Titel: Bedtime Stories
Betyg: 2
Kategori: Komedi/Familje
Längd: 99 min
Medverkande: Adam Sandler, Keri Russell, Russell Brand mfl
Regi: Adam Shankman

Handling:
I den här filmen spelar Sandler en vaktmästare på ett hotell som hans far ursprungligen låg till grund för.
Drömmen är att en dag få ta över hotellet och driva det som sin far före honom.
Samtidigt ska han under en veckas tid vara barnvakt åt sin systers ungar och det är då det börjar hända konstiga saker.
Varje kväll läser han godnatt sagor för barnen och snacka om förvåning när han märker att sagorna förvandlas till verklighet dagen efter.
Med detta faktum försöker han få barnen att styra sagorna till hans fördel men med barns livliga fantasi och udda inlägg i sagorna uppstår en del lustiga situationer.

Jag kommer knappt ihåg senast jag såg en riktigt bra film med Adam Sandler.  Jag gillar grabben men herregud, när han ska köra med sin "konstiga" röst o hela det där köret... då blir det för mycket.
Ja men gör han det i denna film då? undrar du...
Ja, sandler använder en fånig röst även i denna film (tack o lov bara på slutet) och många skämt känns helt enkelt inte roliga. Jag förstår tex inte meningen med hamstern!?
Det är ingen dålig film men Sandler kan ju så mycket bättre.

Inte direkt en skitfilm.

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu har du 2 läsare! :-)

Perfekt att du plöjer filmer så ser jag dom BRA sen!!

storkram på de´

2009-02-28 @ 09:17:18
URL: http://preffen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0