THE UNBORN



Titel: The Unborn
Betyg: 2
Kategori: Skräck
Längd: 89 min
Medverkande: Gary Oldman, Odette Yustman, Meagan Good mfl
Regi: David S Goyer

Handling:
En brud börjar bli orolig för att en demon håller på att ta över hennes kropp. Hon ser saker och drömmer hemskheter. Det visar sig att hon skulle haft en tvillingbror från födseln men han dog inne i magen.
Han är envis den lilla demonen. Han kan ta över vilken kropp han vill men han har bestämt sig för den här bruden... kanske beror på att hon ser ganska bra ut och jag har en känsla av att demonen ser ut som skit.
Folk som försöker hjälpa henne dör fort som fan och när själva "utdrivningen" äger rum är det rena slaktfesten.
Jag undrar vem som får stå till svars för alla döingar och hur man förklarar dödsoffren?
-Jo, du förstår herr konstapel. Det var en demon som... osv

En positiv sak med filmen (förutom omslaget och att dom har hittat en skådespelarhund med huvudet upp o ner) är att Gary Oldman var med. Han finns ju också med på min "topp 25-skådisar" lista och är alltid bra i sina roller. 
Duger att titta på men jag tvivlar på att någon lär minnas denna film särskillt länge.

Ingen riktig skitfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0