PUSH



Titel: Push
Betyg: 3
Kategori: Action
Längd: 111 min
Medverkande: Chris Evans, Camilla Belle, Dakota Fanning mfl
Regi: Paul McGuigan

Handling:
Det började på dom gamla Nazityskarnas tid att exprimenteras till höger o vänster med kemikalier o skit för att "bygga" den ultimata soldaten.  Folk fick oanade förmågor och började rya runt på gatorna.
Det finns olika sorters folk med förmågor... vi har "sniffers" som likt en hund kan sniffa tills sig folk/saker. Sen har vi "Screamers" som likt ett elakt fruntimmer kan skrika sönder saker. Sen har vi "Watchers" som likt mig kan se in i framtiden etc.

Känns som ett långt avsnitt av TV-Serien "Heroes".
(Nu ser jag in i framtiden... hmmmmm)

-VA! säger Katja, är det som heroes måste jag se den.
Ja, det kommer katja att göra och hon kommer att tycka som jag... att den är ok.
Lite för lite action men helt klart sevärd.

Detta är ingen skitfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0