LINJE 123 KAPAD



Titel: Linje 123 Kapad
Betyg: 4
Kategori: Thriller/Action
Längd: 121 min
Medverkande: Denzel Washington, John Travolta, John Turturo  mfl
Regi: Tony Scott

Handling:
Den här typen av film har man sett några gånger vid det här laget och det blir upp till skådespelarna att göra filmen spännande... Travolta och Washington lyckas bra och filmen är riktigt spännande rakt igenom.

Det är en sån där "Jag-har-kommit-på-ett-smart-sätt-att-stjäla-pengar-från-staten-så-nu-jävlar-blir-det-åka-av" -filmer och man blir ju alltid nyfiken om och hur dom ska lyckas eller inte. Kom på mig själv med att sitta o hejja på skurken där ett tag.  Man lyckas alltså fånga massor av gisslan i en tunnelbanevagn och kräver en slant från staten för att gisslan ska gå fri. Hur det går??
Det får ni ta reda på själv.  Se den... den är bra.
Det var bara en sak jag störde mig på och det är vid ett tillfälle i filmen när man snurrar kameran runt borgmästarn... bakis eller inte höll jag på att spy då.


Detta är verkligen ingen Skitfilm.

Kommentarer
Postat av: Katja

Oooo. Måste se tror jag. :)

2009-08-23 @ 22:22:25
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0