FRANKLYN



Titel: Franklyn
Betyg: 2
Kategori: Thriller/Drama
Längd: 98 min
Medverkande: Ryan Phillippe, Eva Green, Sam Riley mfl
Regi: Gerald McMorrow

Handling:
Skum film detta.
Det handlar om 4 personer som lever i 2 parallella versioner av London. typ.
En kille hoppar omkring i en mask och slår folk på käften i det ena London (aka Meanwhile City) på jakt efter ett monster som tagit ihjäl en flicka en gång för länge sedan.
En tjej gillar att ta självmord och gör det lite nu och då.
En gubbe ränner runt på gatorna i jakten på hans son som är på rymmen och en annan kille försöker komma underfund med hur kärleken fungerar... eller nåt.

Vet inte vad jag ska tycka riktigt... bitvis är den cool (när dom är i meanwhile city) och Preest´s mask är faktiskt frän men flera gånger under filmen kommer jag på mig själv med att tänka... -Nu får det fan hända nåt!
Likt förbannat kollade jag igenom hela filmen för att se hur det slutade så den kan ju inte ha varit så jättedålig heller.

Jag rekommenderar att ni ser den på minst 2 pers.
Då kan ni prata om fiske eller nåt under dom stunder när filmen är seg.

Ingen skitfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0