X-MEN ORIGINS WOLVERINE


Titel: X-men Origins Wolverine
Betyg: 3
Kategori: Action?
Längd: 107 min
Medverkande: Hugh Jackman, Liev Schreiber, Taylor Kitsch mfl
Regi: Gavin Hood

Handling:
Jag förstår att man har gjort den här filmen.
Wolverine är ju kanske den karaktär som folk oftast diggar eftersom han är en råbarkad buse närapå fel sida av "Good-guy" gränsen.
Det jag inte riktigt förstår är varför man har gjort Wolverine så snäll i filmerna.
Visst... han kanske svär ibland och röker sin cigarr men Jackman är för mesig.

Hur som helst.
Wolverine och hans halvbror (även kallad sabretooth) blir osams över vilka som ska dödas och inte.
Detta resulterar i att Sabretooth dödar Wolverines ligg.
Wolverine blir grinig och klorna åker fram...

Liev Schreiber är cool som vanligt och jag tycker att han lyser starkast i den här filmen.
Jag läste ofta dessa tidningar i min ungdom och tycker även att någon av X-men filmerna är bra.
Denna film är högst medelmåttig och lite av en besvikelse.
Trots detta:

Detta är ingen skitfilm.



Kommentarer
Postat av: Katja

Blasphemy! You shall not speak ill of Hugh Jackman, our God on planet earth or else...

"Silence! I kill you!"



Har inte sett filmen än men är övertygad om att den är KANOOOON! Så det så!

:P

2009-04-25 @ 21:34:21
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Gallina Confusa

Vilken toppensida du har!! Är glad att jag fann den =)

2009-04-25 @ 23:36:27
URL: http://gallinaconfusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0