LÅT DEN RÄTTE KOMMA IN


Titel: Låt den rätte komma in
Betyg: 2
Kategori: Rysare
Längd: 115 min
Medverkande: Kåre Hedebrant, Lina Leandersson mfl
Regi: Tomas Alfredson

Handling:
Av ris och ros väljer jag att börja med ros...
Jag tycker det är roligt att det dyker upp något annat än kriminalare bland svenska filmer ibland.
Kul med "nytänkande"  och hela det där köret. Grattis, ett plus i kanten.
Så. Det var ros... nu till ris:
Alltså varför kan inte Svenskar göra bra Skräckfilmer? Ska det vara så svårt?
Jag kan inte påstå att jag hade några förväntningar på denna film men är ändå besviken.
Vampyrer är cool. Det är inte den här filmen.

Detta är nästan en skitfilm!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hmmm...tänkte se den ändå. ;)

Äntligen en recension!!! :P

2009-04-20 @ 23:22:47
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Therese

Äntligen, saknade dig här!!! Kram

2009-04-21 @ 14:21:51
URL: http://preffen.blogspot.com
Postat av: Z

Tycker faktiskt den var rätt ok. Hade inte förväntat mig så mycket eftersom den är svensk.. Men sämre än vampyrfilmen som gjordes för några år sedan (som ingen minns namnet på) var den INTE. :)

2009-06-08 @ 14:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0